Як відремонтувати прогниле днище автомобіля? Або як наскрізну дірку в капоті?
Першим камінь спотикання – це зрозуміти все днище машини прогнило або тільки його частина.
Варіантом для вирішення стане аналіз, якщо відсутня вже понад 40% статі то його потрібно переварити з донора. А якщо ні? На це питання ми сьогодні вам відповімо!
1. Потрібно заміряти квадратуру днища і площа, пошкоджений корозією.
2. Закуповуємо наступні матеріали: епоксидна смола ЕД-20, затверджувач ПЕПА, мастика бітумно-каучукова або праймер, перетворювач іржі, найдешевший розчинник, грунт, кисті, наждачний папір і щітка по металу.
3. Першим ділом зачищаємо місця де саме утворилися діри, зриваємо всю трухлявь, і опади іржі. Потрібно це для того, щоб у майбутньому наше кріплення трималося на металі, а не на іржі.
4. Наступним етапом стане нанесення перетворювача іржі на місця де ми не змогли дістатися щітками, краще по всій площі. По закінченню 15-20 хвилин можна брати ганчірку і знімати іржу, а після протерти все ретельно знежирювачем. І бачимо, що днище по трохи перетворюється в кращий вигляд.
5. Далі йде черга нанесення ґрунту, і очікування висихання, вже після творимо магію з епоксидною смолою. Готуємо складу епоксидної смоли ЕД-20 1кг + 100г затверджувача ПЕПА, наносимо навколо дірок на відстані 2 см для кращого захоплення і кладемо зверху склотканина, і новий шар вже поверх склотканини епоксидної смоли. І так бажано повторити з кожної діркою по 3 рази. Не забуваємо, що з вуличної сторони потрібно накласти теж 1 шар.
6. Останнім етапом відновлення нашої машини стане, нанесення мастики чи праймера на просохлу склотканина. Вона легко наноситися щіткою, що дасть додатковий більш зносостійкий шар, по відношенню до вологи та інших середовищ впливу.
Кладемо назад обшивку і готово! Також цей спосіб застосуємо до дверних порогах і інших частин автомобіля. Найкращим часом для ремонту природно літо, або якщо у вас гараж, та ще й з опаленням це можна зробити хоч взимку. Всі товари ви можете придбати в нашому магазині.