Продавець ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
176 відгуків
🌈 🏭 Лакофарбовий завод – СпецПокриття ВКФ 🛢️ 🎨Ознайомитись 👀
Лакофарбовий центр ГРОС
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:30
  • Вівторок
    09:0017:30
  • Середа
    09:0017:30
  • Четвер
    09:0017:30
  • Пʼятниця
    09:0016:30
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 433-53-59
Нікіта
ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС
Нікіта
вул. Зрошувальна, 11, Київ, Україна
gros.gayvor@gmail.com📞 +380674335359📞 +380674335359
+380 (67) 433-53-59

Сучасні ЛКМ. Фарбування стін.

Сучасні ЛКМ. Фарбування стін.

При виготовленні і використанні лакофарбових матеріалів в різних галузях промислового виробництва у світі щорічно застосовується до 10 млн. т. летких органічних сполук. Велика їх частина при виконанні оздоблювальних робіт випаровується і практично безповоротно зникає, т. к. уловлювання і рекуперація у багатьох випадках являють собою складні і дорогі процеси. Пари розчинників, потрапляючи в атмосферу, надають згубний вплив на навколишнє середовище та здоров'я людини.

Широко застосовувані в даний час нітроцелюлозні, карбамідо - і меламиноалкидные, поліуретанові матеріали містять до 80% розчинників і тому є екологічно неповноцінними. Одночасно відбувається зростання цін на нафту, яка використовується для виробництва цих матеріалів, що робить їх використання невигідним і з економічної точки зору. Таким чином, сьогодні виробникам ЛКМ доводиться рахуватися з двома важливими факторами: посиленням вимог з охорони навколишнього середовища та економічною доцільністю.

У зв'язку з цим сучасні технології створення лакофарбових покриттів розвиваються в напрямку скорочення використання розчинників. Помітні тенденції знайшли своє вираження у зміні асортименту продукції, лакофарбової продукції.

В даний час акцент робиться на виробництво і застосування матеріалів з високим сухим залишком (понад 60%) або практично не містять розчинників (менше 5%), композицій на водній основі, порошкових матеріалів.

Фарбування стін

Пофарбуйте стіни.Для цього потрібно дуже прості предмети і матеріали. І не сумнівайтеся в ваших художніх здібностях, це робиться набагато простіше, ніж здається на перший погляд.

Для початку радимо пробувати на невеликому шматку ватману або картону— просто для того, щоб відчути смак до цієї справи.

Підготовка поверхні до фарбування.
Спочатку, потрібно очистити стіни, двічі прошпаклювати і відшліфувати шкуркою. Потім, за рекомендацією фірми-виробника фарб, їх двічі прогрунтуйте консолідуючою грунтовкою розведеною водою у відношенні 1:7, щоб уповільнити висихання фарб і отримати запас часу на створення рівномірної фактури. Остаточно стіни покрийте тонової вододисперсійною фарбою. На підготовчі роботи і висихання фарби потрібно три доби.

Робимо плямистий малюнок. Він вийде при обробці губкою. Причому світлий тон нижнього шару буде виглядати як невизначеної форми прожилки. Фарба не повинна бути чисто білою, її необхідно злегка тонувати, що дасть більш контрастне рішення, то наносите темний малюнок з матовою емульсійної фарби— отримаєте оригінальний мерехтливий візерунок.

Накладення фарби губкою може освітлити або, навпаки, затемнити загальний тон; вибирайте для фону і накату гармонійно поєднуються відтінки єдиної колірної гами або додаткові кольори рівної інтенсивності. Щільно нанесений, без значних проміжків, малюнок дасть враження більш інтенсивно забарвленої поверхні, ніж той, через який буде більшою мірою просвічувати світлий фон.

Обробка губкою підходить майже для будь-якої поверхні, але найбільш ефектна вона на великих площинах, наприклад, стінах. Цей спосіб незамінний для маскування не дуже привабливих предметів, таких, як радіатори.

Як для основного шару, так і для декоративно наноситься поверх нього застосовуйте нерозведену дисперсійну фарбу для стін, [а алкіду фарбу]4— для дерев'яних і металевих деталей. Для цих робіт користуйтеся натуральною морською губкою, причому вибирайте таку структуру, якою має найбільшу кількість пустот. Якщо помічаєте, що отримується малюнок на стіні повторюється, стає занадто «регулярним», розірвіть губку і продовжуйте роботу її внутрішньої, найбільш нерівною поверхнею.

Отлейте в лоток і добре розміщуйте фарбу більш темного тону, призначену для нанесення візерунка губкою. Попередньо знадобиться пом'якшити губку: для цього вимочіть її в воді, якщо має забарвлення емульсією, а при вживанні алкидной фарби— в Уайт-спіриті.

Відіжміть, а потім занурте губку у фарбу і притисніть до рифленого похилому відділенню лотка, щоб фарба просочила всю губку.

Після цього зніміть надлишки фарби з губки за допомогою легенів, уривчастих торкань аркуша паперу: при перенасиченої губці малюнок може вийти з плямами або взагалі розплився.

Починайте рух зверху вниз. Працюйте легкими уривчастими рухами, не обертайте і не сильно притискайте губку. Міняйте положення руки з губкою таким чином, щоб уникнути регулярного, повторюваного малюнка. Коли губка стане суші, попрацюйте в кутах і уздовж плінтуса: тут мимоволі доводиться утискує губку, і реальна небезпека видавлювання надлишків фарби.

Спочатку обробіть поверхню рідкісним, не закриває повністю нижній основний тон малюнком, і залиште сохнути. Промийте губку. Нанесіть другий шар, перекриваючи перший таким чином, щоб вони злилися в загальний малюнок. Коли другий шар висохне, підправте світлим кольором виділяються окремі плями.

Пластиковий пакет.

На основну фарбу, нанесену шпателем або валиком, накладіть пластиковий пакет, який трохи мнеться без натиску. Так як пластик не вбирає фарбу, приготуйте суху ганчірку для того, щоб витирати надлишки фарби.

Кінцеве вирівнювання пом'якшувальної пензлем принесе відчутний результат на не дуже великій поверхні— стіни в передпокої або стінці у ванній кімнаті.

Під мармур. Два колір нанесіть на фоновий колір широкою кистю нерівномірними смугами, чітко розмежовуючи світлі і темні домінанти.

Потім змішайте фарби, нанесені на стіну— тим самим створюється ритміка майбутнього малюнка. Малюнок промакивается губкою, на яку також наноситься колір— так досягається прозорість. У завершенні можна нанести тонкі вигадливі візерунки гусячим пером, яке попередньо намочують у фарбу.

Хмара.

Для цього ефекту потрібно рукавиця з баранячої вовни, злегка змочена в барвнику. На основі, нанесеної шпателем або валиком, рукавичкою здійснюються кругові рухи. Не слід сильно натискати.

Фактура «черепаховий панцир». Можна отримати таку фактуру, розганяючи фарбу шматочком тонкого листивого пластику з закругленими кромками. Якщо по краю шматка пакувального картону обрізати фаску, вийде відмінний інструмент для створення малюнка «під мушлю».

Для обробки «під дерево" необхідно спеціальний раскатник з гуми, що прокочується і одночасно як би протягують зверху вниз. В залежності від ритму малюнка збільшуйте або зменшуйте амплітуду рухів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner