Продавець ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
176 відгуків
🌈 🏭 Лакофарбовий завод – СпецПокриття ВКФ 🛢️ 🎨Ознайомитись 👀

Компанія тимчасово не приймає замовлення та повідомлення.

Лакофарбовий центр ГРОС
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:30
  • Вівторок
    09:0017:30
  • Середа
    09:0017:30
  • Четвер
    09:0017:30
  • Пʼятниця
    09:0016:30
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 433-53-59
Нікіта
ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС
Нікіта
вул. Зрошувальна, 11, Київ, Україна
gros.gayvor@gmail.com📞 +380674335359📞 +380674335359
+380 (67) 433-53-59

Алюмінієва і бронзова пудри

Алюмінієва і бронзова пудри

Алюмінієву і бронзову пудру застосовують для надання поверхні, що фарбується, характерного для металевих виробів, виду. Пудри можуть легко бути нанесені на різні поверхні і матеріали: від оштукатурених поверхонь і гіпсу до скла і навіть паперу. Ступінь закріплення та міцність покриття залежать тільки від використовуючого сполучного компонента. Сполучним компонентом для алюмінієвої та бронзової пудри можуть бути всі види лаків (масляні (оліфи), бітумні, алкідні, пентафталеві, перхлорвінілові та кремніорганічні), багато видів клеїв, навіть желатин та яєчний жовток. Залежно від оброблюваної поверхні та необхідної міцності покриття підбирають прозорий або напівпрозорий сполучний компонент.

Чим вище концентрація пудри в лаку, тим більше вона буде схожа на справжнє срібло або бронзу. Оптимальною буде консистенція, що нагадує густу сметану. Чим тонше буде зроблений шар покриття, тим стійкішим воно виявиться. Більш тонкий шар має більшу пластичність, отже, і стійкість (це також відноситься до фарб і клеїв). Тому нанесення необхідно робити, ретельно розтираючи мазки, бажано жорстким пензлем. При використанні як сполучної речовини нітролаків, знадобиться вправність і швидкість. Нітролак підсихає дуже швидко і розчин густіє прямо на очах.

При покритті нескладних рельєфних поверхонь та предметів часто керуються методом найпростішого напилення. На складену кілька шарів марлю, насипають гірку пудри. Зводять і зв'язують краї марлі, отримуючи «вузлик». При цьому способі нанесення, неприпустимо попадання волосків, ворсинок, "важкого" пилу. Найпростіше використовувати поролоновий або з неворсистої тканини тампон. Наносять тонкий шар лаку або клею. Струшуючи «вузлик» над поверхнею, виконують найпростіше напилення. Великі фракції пудри затриматися у марлі, а найцінніші – дрібні, потраплять на поверхню. Лак або клей виконують тільки сполучну роль, і не вкривають частинки. Таке покриття має справжній металевий блиск.

Складнорельєфні вироби (наприклад, скульптурне кування) покривають таким чином, щоб поглибити і більш виразити рельєф виробу, що фарбується. Для цього в оліфу додають невелику кількість бітумного лаку або коричневої художньої фарби. Лак повинен залишатися прозорим, але набути золотисто-коричневого відтінку. Виріб мають таким чином, щоб нанесення відбувалося під похилим кутом. У цьому випадку пудра буде нанесена нерівномірно, частини рельєфу, що виступають, будуть більш «сріблястими» або «золотистими». Маючи розвинену уяву і гарний художній смак, можна, заздалегідь визначивши необхідний закінчений вигляд, фарбувати виріб фрагментарно.

Рельєфному виробу можна надати ефекту старої бронзи. На виріб будь-яким способом наноситься шар пудри, потім виріб повинен повністю висохнути. Виріб покривають рідким бітумним лаком, таким чином, щоб заповнити всі поглиблення рельєфу. Не даючи лаку покритися захисною плівкою, виріб необхідно протерти сухою чистою ганчірочкою. Полірующими рухами протираються всі поверхні рельєфу, більш поглиблені частини протираються менш ретельно, а найбільших поглибленнях видаляються лише напливи лаку. Виріб не експлуатують до повного висихання бітумного лаку. Подібним способом можна досягти ефекту старого або «чорненого» срібла. Для такого виду обробки використовується не бітумний лак, а рідко розведена у скипидарі чорна художня олійна фарба (наприклад, «сажа газова»). Фарба розбавляється до суміші рідких вершків. Можна використовувати й інший склад: у олфіу додати трохи друкарської фарби.

Алюмінієва пудра може використовуватися не лише у приготуванні барвистих матеріалів, а й у виробництві пористих бетонів (газобетон). Так, питома поверхня алюмінієвої пудри згідно Блейну повинна існувати не більше 20000 см2/г і вміст активного алюмінію до 95%.

Російська алюмінієва пудра ГОСТ 5494-95 має дієвість, що криє, від 6000 см2/г (марка ПАГ-1) до 10000 см2/г (у пудри ПАП-2 і ПАГ-3). Зміст активного алюмінію у найпопулярніших марок ПАП-1 і ПАП-2 взагалі в стандарті не регламентується і майже становить від 65 до 95% в пудрі однієї партії. Використання алюмінієвої пудри з невисокою можливістю, що криє, негативно впливає на якості газобетонних продуктів. Значна частина пудри агрегатована в грудки 100-500 мікронів. У процесі виготовлення алюмінієвої водної суспензії на існуючому на заводах устаткуванні, агрегатні скупчення пудри не диспергуються навіть при постійному проходженні суспензії через швидкісну крильчатку відцентрового насоса. Використання такої пудри не дозволяє отримати крупнокомірчастий бетон з однорідною текстурою.
Крім цього, що виникають від грудок пудри осередки великих обсягів мають далеку від ідеальної сфери форму і спрямованість об'єднуватися між собою при спучуванні масиву з наступним їх виходом з масиву сирцю (так зване "плескання"), ніби призводить до прямих втрат алюмінієвої пудри.

У результаті проведених робіт було відомо, що вирішити проблему диспергування алюмінієвої пудри у водній суспензії дозволено за допомогою активатора пружинного виду. У лабораторному пружинному млині було оброблено 3,3 кг алюмінієвої пудри у водній суспензії з додаванням миючих засобів. Оброблялася суспензія із вмістом алюмінію 200-250 г/л.

З використанням цієї суспензії було сформовано масив блоків з пористого бетону щільністю 500 кг/м3. Міцність бетону на стягування склала 3,6 МПа (36 кгс/см2). Вивчалася за допомогою мікроскопа алюмінієва пудра до і після помелу. Зафіксовано суттєве (у 2-4 рази) зменшення обсягів агрегатованих грудок пудри. Відомо, що в результаті обробки суспензії пудри на пружинному активаторі відбувалося руйнування грудочок пудри, але і розмелювання, тобто додатковий розмелювання лусочок алюмінієвої пудри в зоні стиснення активатора, оскільки в цій зоні одночасно з процесом стиснення відбувається процес поперечного ковзання спір. Швидкість обертання пружини активатора регулювалася в межах 500-1000 об/хв.

На основі вироблених справ в 2001-2002 роках був спроектований і створений активатор алюмінієвої пудри з продуктивністю 120 кг/годину по алюмінієвому порошку (пудрі). Поставлена ​​ємність 4 двигунів - по 8 кВт. Швидкість обертання 6 пружинних робочих органів – 600 об/хв. Габаритні габарити активатора: довжина – 2.7 м, широта – 1.4 м, висота – 0,8 м.
Активатор алюмінієвої пудри поєднаний із розчинником та шнековим змішувачем. Складається з корпусу шнека, приводних підшипникових опор пружинних робочих органів, периферійних ведених опор з маячками, електродвигунів, об'єднаних з приводними опорами засобом клинопасових передач. Обмежувальна сітка повторює зовнішню площину шнека та робочих пружин. Робочі зони пружин, що розташовуються поруч, діляться перфорованими загородками.

Таким чином, можна зробити висновок про багатосторонні властивості алюмінієвої пудри, що безсумнівно відіграє важливу роль у її необхідності, що в свою чергу дозволяє впевнено почуватися на ринку кольорових порошків. З питань придбання звертайтесь до нас за телефонами, вказаними у контактах.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner