ᐈ Умови оплати та доставки:
- Назва компанії: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРОС А ЛТД»
- ІПН: 443198026512
- Код ЄДРПОУ: 44319807
- Банк: ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК"
- Номер рахунку: UA613052990000026008016227225
- МФО: 300711
- Оплата замовлення здійснюється лише у повному обсязі перед відправкою товару.
ᐈ Доступні способи оплати:
- Оплата банківським переказом на картку: 4149 6293 8220 4980 – Осипов А.В. (Приват24)
- Оплата банківським переказом на картку: 4441 1144 1826 0962 – Осипов А.В. (МоноБанк)
- Оплата банківським переказом на безготівковий рахунок компанії: UA613052990000026008016227225
Ми пропонуємо самовивіз замовлення з нашого офісу у м. Київ.
- Адреса офісу: вул. Зрошувальна 15
- Понеділок-п'ятниця: з 9:00 до 16:00
- Субота: вихідний
- Неділя: вихідний
ᐈ Ми здійснюємо доставку замовлення до таких міст як:
- Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Херсон, Чернівці, Полтава, Суми, Черкаси, Житомир, Хмельницький, Рівне, Ужгород, Івано-Франківськ, Кременчук, Луцьк, Тернопіль.
ᐈ Ми здійснюємо доставку замовлення в наступні області:
- Київська, Харківська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Львівська, Хмельницька, Вінницька, Миколаївська, Чернігівська, Полтавська, Сумська, Черкаська, Житомирська, Рівненська, Івано-Франківська, Чернівецька, Тернопільська, Закарпатська
- Наш кур'єр "Газель" – доставка наступного дня після оплати.
- Компанія "Нова Пошта" – відправка наступного дня після оплати.
- Компанія "SAT" – відправка наступного дня після оплати.
- Компанія "Delivery" – відправка наступного дня після оплати.
- Компанія "Raben" – відправка наступного дня після оплати.
- Нашим кур'єром у межах Києва: від 1500 грн.
- Нашим кур'єром в інші області Києва: від 2500 грн.
- Компаніями "Нова пошта", "SAT", "Delivery" та "Raben": від 6 грн/кг.
- Нашим кур'єром у межах Києва: 1-2 дні
- Нашим кур'єром в інші області Києва: 1-3 дні
- Компаніями "Нова пошта", "SAT", "Delivery" та "Raben": доставка через день.
При отриманні замовлення необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.
ᐈ Умови повернення товару:
ᐈ Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?
- Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:
- Товар має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережено цілісність упаковки та розрахунковий документ.
ᐈ Що робити у разі придбання неякісного товару?
- Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
- Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне їх усунення.
- Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, проводяться за рахунок покупця.
ᐈ Які умови обміну та повернення неякісного товару?
- З дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи, що підтверджують покупку.
- Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
- Придбати будь-який інший товар, який є у наявності, з відповідним перерахуванням вартості.
- Отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
- Здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
- При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання.
ᐈ За яких умов буде відмовлено у поверненні товару?
- Товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
- Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару (рахунок, видаткова накладна).
- Фарба чи емаль виготовляли в індивідуальному кольорі під клієнта.
- З моменту покупки минуло понад 14 днів.
Для повернення коштів, які були витрачені на придбання товару, що повертається, покупцю необхідно подати продавцеві відповідну письмову заяву.