Продавець ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
176 відгуків
🌈 🏭 Лакофарбовий завод – СпецПокриття ВКФ 🛢️ 🎨Ознайомитись 👀
Лакофарбовий центр ГРОС
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:30
  • Вівторок
    09:0017:30
  • Середа
    09:0017:30
  • Четвер
    09:0017:30
  • Пʼятниця
    09:0016:30
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 433-53-59
Нікіта
ЛАКОФАРБОВИЙ ЦЕНТР ГРОС
Нікіта
вул. Зрошувальна, 11, Київ, Україна
gros.gayvor@gmail.com📞 +380674335359📞 +380674335359
+380 (67) 433-53-59

Умови оплати та доставки

ᐈ Умови оплати та доставки:
ᐈ Банківські реквізити:
  • Назва компанії: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРОС А ЛТД»
  • ІПН: 443198026512
  • Код ЄДРПОУ: 44319807
  • Банк: ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК"
  • Номер рахунку: UA613052990000026008016227225
  • МФО: 300711
ᐈ Умови оплати:
  • Оплата замовлення здійснюється лише у повному обсязі перед відправкою товару.
ᐈ Доступні способи оплати:
  • Оплата банківським переказом на картку: 4149 6293 8220 4980 – Осипов А.В. (Приват24)
  • Оплата банківським переказом на картку: 4441 1144 1826 0962 – Осипов А.В. (МоноБанк)
  • Оплата банківським переказом на безготівковий рахунок компанії: UA613052990000026008016227225
ᐈ Самовивіз:

Ми пропонуємо самовивіз замовлення з нашого офісу у м. Київ.

  • Адреса офісу: вул. Зрошувальна 15
ᐈ Режим роботи офісу:
  • Понеділок-п'ятниця: з 9:00 до 16:00
  • Субота: вихідний
  • Неділя: вихідний
ᐈ Доставка:
ᐈ Ми здійснюємо доставку замовлення до таких міст як:
  • Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Херсон, Чернівці, Полтава, Суми, Черкаси, Житомир, Хмельницький, Рівне, Ужгород, Івано-Франківськ, Кременчук, Луцьк, Тернопіль.
ᐈ Ми здійснюємо доставку замовлення в наступні області:
  • Київська, Харківська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Львівська, Хмельницька, Вінницька, Миколаївська, Чернігівська, Полтавська, Сумська, Черкаська, Житомирська, Рівненська, Івано-Франківська, Чернівецька, Тернопільська, Закарпатська
ᐈ Доступні перевізники:
  • Наш кур'єр "Газель" – доставка наступного дня після оплати.
  • Компанія "Нова Пошта" – відправка наступного дня після оплати.
  • Компанія "SAT" – відправка наступного дня після оплати.
  • Компанія "Delivery" – відправка наступного дня після оплати.
  • Компанія "Raben" – відправка наступного дня після оплати.
ᐈ Вартість доставки:
  • Нашим кур'єром у межах Києва: від 1500 грн.
  • Нашим кур'єром в інші області Києва: від 2500 грн.
  • Компаніями "Нова пошта", "SAT", "Delivery" та "Raben": від 6 грн/кг.
ᐈ Термін доставки:
  • Нашим кур'єром у межах Києва: 1-2 дні
  • Нашим кур'єром в інші області Києва: 1-3 дні
  • Компаніями "Нова пошта", "SAT", "Delivery" та "Raben": доставка через день.

При отриманні замовлення необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу. 

ᐈ Умови повернення товару:
ᐈ Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?
  • Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:
  1. Товар має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережено цілісність упаковки та розрахунковий документ.
ᐈ Що робити у разі придбання неякісного товару?
  • Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
  • Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне їх усунення.
  • Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, проводяться за рахунок покупця.
ᐈ Які умови обміну та повернення неякісного товару?
  • З дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи, що підтверджують покупку.
  • Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
  1. Придбати будь-який інший товар, який є у наявності, з відповідним перерахуванням вартості.
  2. Отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
  3. Здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
  • При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання. 
ᐈ За яких умов буде відмовлено у поверненні товару?
  • Товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
  • Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару (рахунок, видаткова накладна).
  • Фарба чи емаль виготовляли в індивідуальному кольорі під клієнта.
  • З моменту покупки минуло понад 14 днів.
Для повернення коштів, які були витрачені на придбання товару, що повертається, покупцю необхідно подати продавцеві відповідну письмову заяву. 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner